آموزش روانشناسیروانشناسان و نظریه هاکارگاه های روانشناسی

دانلود کارگاه زبان بدن و چهره شناسی

کارگاه دریافت اطلاعات کامل در مورد روانشناسی شخصیت از روی چهره شناسی و زبان بدن، از آن دست محتوی آموزشی است که هر فردی می‌تواند از آن استفاده کند. آیا شما نیز می‌خواهید که در اولین دیدار با افراد مختلف بتوانید تنها از روی چهره‌ی آن، به شخصیت آنها پی ببرید؟ آیا شما نیز به دنبال کشف اسرار نهفته در چهره‌ی افراد هستید و می‌خواهید آن‌ها را رمزگشایی کنید؟ پس پیشنهاد می‌کنیم با دانلود این کارگاه آموزشی که به صورت صوتی می‌باشد، با ما همراه باشید.

توجه به اجزای بدن فرد یکی از مهمترین ابزارهای روانشناسی شخصیت می‌باشد. چهره شناسی و علم زبان بدن امری آسان نیست ولی با اندکی مهارت در آن می توانید نتایج دقیق‌تری کسب کنید. مثلا شکل چشم‌ها توانایی آن را دارند که کلمات ناگفته‌ای را بگویند.

می توان با مشاهده‌ی فرم صورت به خشم آنها پی برد به طور مثال اگر فرم صورت شما مستطیل شکل است بدون تردید نیازمند کلاس های مدیریت خشم هستید زیرا شما اقدامات لازم برای کنترل خشم خود را ندارید البته افراد به آسانی می‌توانند به شما اعتماد کنند به زوری که حتی از افراد زیباتر نیز می توانید سریع اعتماد دیگران را کسب کنید.

پیشنهاد یک فراکاو برای دانلود:

دوره کاربردی و فشرده کارگاه درمان اختلالات اضطرابی
دانلود کارگاه کاربرد پرسشنامه MMPI در مشاوره ازدواج
دانلود کامل‌ترین پاورپوینت مصاحبه بالینی کودکان
دانلود کامل‌ترین پکیج آموزشی پرسشنامه میلون 3 (MCMI)
دانلود کارگاه تخصصی و کاربردی مصاحبه تشخیصی
دانلود مجموعه آموزشی و کاربردی اختلالات شخصیت
دانلود نمونه اجرا شده تست رورشاخ به همراه تفسیر کامل

اهمیت چهره شناسی و زبان بدن در روانشناسی شخصیت

شناسایی سریع شخصیت از روی چهره نیاز به یادگیری زبان بدن و چهره شناسی دارد. همچنین خواندن جزئیات صورت یک علم است که برای یادگیری آن نیاز به تمرین بسیار زیادی وجود دارد. از چهره شناسی معمولا روانشناسان جنایی و کاراگاهان استفاده می کنند.

شخصیت شناسی از روی چهره شناسی
شخصیت شناسی از روی چهره

جالب است بدانید که زبان می تواند دروغ بگوید اما چهره و زبان بدن نه زیرا هفتاد درصد افکار ما را قسمت ناهشیار تشکیل می دهد که بر روی زبان بدن تاثیر می گذارد پس هر چقدر فرد سعی در فریب داشته باشد زبان بدن او واقعیت را به ما خواهد گفت.

اطلاعات بیشتر درباره فایل چهره شناسی و زبان بدن
  • فرمت فایل: صوتی MP3
  • فرمت فایل اصلی: zip
  • مدت زمان فایل: ۶ ساعت و ۲۵ دقیقه

۱۳,۵۰۰ تومانافزودن به سبد خرید

یک فراکاو

عاشق روانشناسی و گفتگو درباره اون هستم. در ۱۴ سال گذشته با علاقه در حوزه وب با تمرکز بر روی موضوع روانشناسی فعال بوده و هستم. /// جهان بیمار و رنجور است/// دو روزی را كه بر بالین این بیمار باید زیست/// اگر دردی ز جانش برندارم ناجوانمردی است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا