مباحث اجتماعی

این توهم نوری و تصویر، شخصیت شما آشکار می‌کند!

توهم نوری و تصاویر پنهان آن، بسته به این‌که همون ابتدا چه چیزی را می‌بینید، می‌تواند مقدار زیادی در مورد شخصیت شما اطلاعاتی را آشکار کند.

در تصویر زنی با موهای تیره را می‌بیند که روی زمین نشسته است، یا چهره‌ای با یک فک خیلی پهن؟!

نوشته های مشابه

زنی با موهای تیره در توهم نوری:

این نشان می‌دهد که مهارت‌های مشاهده‌ای تیز و چشمی برای دیدن جزییات دارید. هم‌چنین نشان می‌دهد که فردی محتاط و درون‌گرا هستید.

وقتی که شما توسط افراد زیادی احاطه می‌شوید، سریع احساس خستگی می‌کنید. دیگران شما را فردی خجالتی و آرام می‌بینند.

دیگران ممکن است درباره شما دست به قضاوت بزنند که چقدر آدم مغرور، سخت و نچسبی هستید، اما شما واقعا از تنهایی خود احساس لذت می‌کنید.

چهره‌ای با فک بزرگ در توهم نوری:

از سوی دیگر، اگر اولین چیزی که دیدید چهره‌ای با یک فک بزرگ و پهن است، احتمالا از جزییات غلفت می‌کنید و سراغ تصویر بزرگ می‌روید!

شما احتمالا به سمت ویژگی برون‌گرایی گرایش دارید. روابط بیشتر، گفتگو و گره زدن خود در گروه‌های دوستی و … به شما انرژی بیشتری می‌دهد تا این‌که مانند یک فرد درون‌گرا در تنهایی وقت خود را بگذرانید.

افراد درون‌گرا با تفکر و تامل در جستجو حل مسایل هستند و افرادی که برون‌گرا هستند با گفتگو و صحبت کردن به دنبال برطرف کردن مشکلات می‌باشند.

افراد برون‌گرا اغلب به عنوان فردی باز و آسان در نظر گرفته می‌شود که دوستانه‌تر هستند.

توهم نوری و بصری
بعد از هر با بستن و باز کردن چشم، مسیر حرکت تغییر می‌کند

توهم نوری چیست؟ توهمات نوری، که بیشتر به عنوان توهمات بصری معروف است، شامل فریب بصری است. با توجه به ترتیب تصاویر، اثر رنگ، تاثیر منبع نور یا متغیر دیگر، طیف وسیعی از جلوه‌های بصری گمراه کننده دیده می‌شود

توهم نوری و بصری
مثلث ناقص را به صورت کامل می‌بینیم

یک فراکاو

عاشق روانشناسی و گفتگو درباره اون هستم. در ۱۴ سال گذشته با علاقه در حوزه وب با تمرکز بر روی موضوع روانشناسی فعال بوده و هستم. /// جهان بیمار و رنجور است/// دو روزی را كه بر بالین این بیمار باید زیست/// اگر دردی ز جانش برندارم ناجوانمردی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا