لینک های مفید (weekly)

  • “علل فيزيکي
    و عقب ماندگي ذهني

    يکي از علل مي تواند فلج مغز باشد در فلج مغزي ضايعه در قسمت هايي از مغز ايجاد مي شود که کنترل عضله هاي بدن را بر عهده دارند و مغز به وسيله آن قسمت ها حرکات مربوط به اندام هاي گويايي را هدايت مي کنند.”

    tags:درمان زبان

  • “الف: اشتیاق برای رسیدن به نهایت آرزوها

    ب: بخشش برای تجلی روح و صیقل جسم

    پ: پویاپی برای پیوستن به خروش حیات

    ت: تدبیر برای دیدن افق فرداها”

    tags:زندگی

  • ویژگی‌های یک ازدواج‌ سالم

    جامعه‌شناسان و روانشناسان مختلفی در بررسی ازدواج‌های سالم، ویژگی‌ها و مهارت‌هایی را برای کسانیکه می‌توانند روابطی موفق و رضایت‌‌بخش داشته باشند، مشخص کردند. این افراد:

    tags:ازدواج

  • در سال ۲۰۱۰ به والدین «جیدن باربر» گفته شد که کودکشان مبتلا به سرطان استخوان بازو شده است، در ان زمان جیدن ۲ ساله بود، شیمی‌درمانی شروع شد و سرطان وارد مرحله بهبود شد، اما در این حین متأسفانه جیدن به شکل دیگری از سرطان یعنی سندرم میلودیسپلازی مبتلا شد. در ماه جولای پزشکان به والدین جیدن گفتند که دیگر کاری از دستشان برنمی‌آید، آنها تخمین زدند که جیدن تنها پنج تا شش هفته، سلامت ظاهری خواهد داشت و بعد از آن زمین‌گیر می‌شود و در نهایت ظرف شش ماه فوت می‌کند.

    tags:اینترنت سایت

  • “گوش کردن به پادکست و کتاب صوتی اینروزها با توجه به فراگیر شدن گوشی ها و دستگاه های موبایل امری عادی و به شدت مفید است. اینکه شما در ترافیک بتوانید ظرف چند ساعت کتابی را تمام کرده (گوش کنید) یا در هنگام استراحت شبانگاهی همینطور که دراز کشیدید بدون اینکه چشمانتان را باز نگه دارید، از انواع و اقسام کتاب های صوتی که دانلود کردید استفاده کنید. “

    tags:سایت اینترنت آموزشی

  • اینترنت هم برای این کار بسیار مناسب است و فرصتهای بسیار ارزشمندی را برای همه علاقه‌مندان فراهم می‌کند. در این نوشته می‌خواهیم چند سایت را که مطالب آموزشی مفیدی را جمع‌آوری کرده‌اند را به شما معرفی کنیم. پس به دنیای آموزش خوش آمدید.

    tags:آموزشی اینترنت سایت

یک فراکاو

عاشق روانشناسی و گفتگو درباره اون هستم. در ۱۴ سال گذشته با علاقه در حوزه وب با تمرکز بر روی موضوع روانشناسی فعال بوده و هستم. /// جهان بیمار و رنجور است/// دو روزی را كه بر بالین این بیمار باید زیست/// اگر دردی ز جانش برندارم ناجوانمردی است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا