۱۰+۲ دوره آنلاین برای یادگیری روانشناسی

آیا علاقه‌مند به یادگیری روانشناسی هستید؟ آیا به دنبال گسترش دانش روانشناسی‌تان هستید؟ خوب در این نوشته ما ۱۰+۱ کلاس آنلاین روانشناسی را برای یادگیری بهتر این علم به شما معرفی می کنیم. کلاس های که البته در پایان قرار نیست گواهینامه خاصی رو به شما بدهند!

۱۱- مدرسه روانشناسی یک‌فراکاو:

برگزار کننده: یک فراکاو – محمدکاظم نجفی
مدت دوره: ۴۰ جلسه
زمان: ۱۰ دقیقه/هفته

یک فراکاو - آموزش روانشناسی
در یک فراکاو، دوره آموزشی مقدمه‌ای بر روانشناسی را در چندین قسمت به صورت ویدئو توسط دوست خوبمان آقای محمد‌کاظم نجفی منتشر کرده‌ایم. این مجموعه به صورت زیرنویس فارسی در یک فراکاو قابل مشاهده و دریافت می‌باشد.

۱۰- آشنایی با روانشناسی:

برگزار کننده: دانشگاه ییل
مدت دوره: ۲۰ سخنرانی
زمان: ۱-۲ ساعت/سخنرانی

دانشگاه ییل آموزش روانشناسی

آیا تاکنون به شرکت در کلاس‌های دانشگاه ییل فکر کرده‌اید؟! خوب چطوره در کلاس آموزش آشنایی با روانشناسی دانشگاه ییل که در سال ۲۰۰۷ و به صورت دو جلسه ۷۵ دقیقه‌ای در طول هفته برگزار شده، شرکت کنید.
در این دوره مباحث پیچیده‌ای در روانشناسی در زمینه ارتباطات، مذهب، عشق، گرسنگی، داستان، هنر و رویاها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

۹- مقدمه‌ای سریع بر روانشناسی اجتماعی:

برگزار کننده: Highbrow
مدت دوره: ۱۰ روز
زمان: ۵ دقیقه/ روز

یادگیری روانشناسی
حوزه روانشناسی اجتماعی در خصوص ارتباطات اجتماعی است. اینکه چگونه هنجارها تعیین می‌شوند و مردم به چه شکل با این هنجارها و عادات اجتماعی سازگار می‌گردند.
این دوره به پست الکترونیکی شما ارسال می‌شود و شما نیاز به پنج دقیقه در هر روز به بررسی محتوای دوره دارید. این سبک نوآورانه باعث می شود یادگیری ساده و سرگرم کننده باشد!

۸- روانشناسی تاثیر بر دیگران:

برگزار کننده: Highbrow
مدت دوره: ۱۰ روز
زمان: ۵ دقیقه/ روز

یادگیری روانشناسی اجتماعی
پشت‌سر متقاعد کردن دیگران و نفوذ بر آنان علمی وجود دارد. حتی برخی آن را یک هنر می‌دانند. در این دوره آنلاین یادگیری روانشناسی شما به روش‌های تاثیر گذاری بر دیگران و اینکه خودتان چگونه مورد نفوذ دیگران قرار می‌گیرد، آشنا می‌شوید.

:::: ادامه در صفحه بعدی ::::

1 2 3برگهٔ بعدی

یک فراکاو

عاشق روانشناسی و گفتگو درباره اون هستم. در ۱۴ سال گذشته با علاقه در حوزه وب با تمرکز بر روی موضوع روانشناسی فعال بوده و هستم. /// جهان بیمار و رنجور است/// دو روزی را كه بر بالین این بیمار باید زیست/// اگر دردی ز جانش برندارم ناجوانمردی است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا